Zwrot, Wymiana, Reklamacje

WYMIANA

Klient ma prawo wymienić dany produkt na inny rozmiar lub model w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony Formularz wymiany/zwrotu towaru .

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz podanym powodem wymiany.

Koszty wysyłki zwracanego produktu do Factory BS sp. z o.o. sp. k. ponosi Klient. Koszty ponownej wysyłki do Klienta ponosi Factory BS sp. z o.o. sp. k., jeśli wartość zamówienia przekracza 150zł. W przeciwnym wypadku koszty wysyłki ponosi Klient i wynoszą one 14 zł (należy je wpłacić na konto bankowe, podając nr zamówienia w tytule przelewu, lub przekazać kurierowi w opcji za pobraniem). Prosimy wcześniej sprawdzić dostępność żądanego produktu w naszym sklepie.

 

Formularz zwrotu i wymiany

REKLAMACJE

Każdy zakupiony na www.mosali.pl produkt można reklamować z tytułu rękojmi lub z tytułu gwarancji przez okres 2 lat od daty otrzymania produktu przez Konsumenta.

W przypadku nieuzasadnionej reklamacji towar odsyłany jest na koszt klienta. Jeżeli klient nie odbierze odrzuconej reklamacji w ciągu 3 miesięcy od otrzymania decyzji towar zostanie zutylizowany. Jeżeli reklamacja zostanie uznana, zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Państwa (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas) i koszty dostarczenia rzeczy do nas (nie wyższe niż najtańszy sposób dostarczenia oferowany przez Pocztę Polską).

Wraz z towarem należy odesłać wydrukowany i wypełniony "Formularz reklamacji towaru"

lub pisemne oświadczenie z podaniem imienia, nazwiska, adresu, numerem zamówienia oraz dokładnym opisem wady.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od Klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email jaki podał podczas składnia zamówienia lub telefonicznie na numer jaki podał podczas składania zamówienia.

 

Formularz reklamacji

 

ADRES DO WYMIANY/ZWROTÓW/REKLAMACJI:

FACTORYBS SP. Z O.O. SP. K.

ul. OPOLSKA 1/4

42-274 Konopiska

Dane do przelewu:

ING Bank Śląski

Numer konta: 35 1050 1142 1000 0090 3124 7530

Nie odbieramy paczek wysłanych do Paczkomatu InPost.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel